Firma Hankook z korzystnym wynikiem po udziale w Lidze Europy UEFA. Przez cały sezon firma realizowała szereg zróżnicowanych projektów aktywacyjnych oraz inicjatyw na terenie Europy. Liczby mówią same za siebie. Łącznie przeszło 100 tys. fanów piłki nożnej wzięło udział w różnych kampaniach online firmy Hankook, wypromowanych w całej Europie. Na największą uwagę z pewnością zasługują nagrody główne: Wycieczki dla VIP-ów na finał w azerskim Baku, a także „Finał dla fanów”, gdzie fani zwycięskiej drużyny mieli okazję do rozegrania własnego meczu finałowego na tym samym stadionie dzień później.
Neu-Isenburg, Niemcy, 12 czerwca 2019 roku – Producent wysokiej jakości opon Hankook może po raz kolejny z dumą spoglądać na pomyślny udział w wydarzeniach Ligi Europy UEFA jako jej oficjalny sponsor w tym sezonie. Fani piłki nożnej z całej Europy mieli okazję zdobyć online bilety dla VIP-ów na mecze fazy grupowej i eliminacyjnej, a także na sam finał w Baku, za pośrednictwem portalu Hankook Ticket Arena oraz wielu europejskich kanałów komunikacyjnych firmy na Facebooku. Firma Hankook rozdała przeszło 400 biletów VIP w najnowszym sezonie, 20 biletów na kolejny sezon 2019/2020 oraz wiele innych nagród we wszystkich 15 dniach rozgrywek.
Na krótko przed finałem 29 maja w mediach społecznościowych zrobiło się o tym naprawdę głośno. Organizując kampanię „10 przystanków do Baku” (ang. 10 Stops to Baku), firma Hankook odtworzyła dla swoich fanów wirtualną podróż do stolicy Azerbejdżanu. Pocztówki z dziesięciu słynnych miast europejskich, takich jak Frankfurt nad Menem, Monachium, Maribor, Zagrzeb, Belgrad, Sofia, Stambuł, Trabzon i Tbilisi, obrazowały drogę do finału w Baku, dając kolejną szansę na interesujące wygrane. Za pośrednictwem portalu Hankook Ticket Arena ( https://hankook.win/pl/ ) uczestnicy mogli zdobyć miejscówkę w prestiżowym „Finale dla fanów”, który odbył się dzień po oficjalnym finale UEFA. Fani zwycięskiej drużyny otrzymali cenne wskazówki od legendy piłkarskiej Deco oraz znanego YouTubera Behzingi. Następnie rozegrali własny mecz na stadionie olimpijskim w Baku.
„Długotrwałe partnerstwo z Ligą Europy UEFA stanowi unikalną, europejską platformę i jest idealną okazją do zrównoważonego wzmacniania świadomości naszej marki w całej Europie. Dlatego też z przyjemnością dowiadujemy się, że tak wielu fanów skorzystało z okazji i wzięło udział w promocjach na naszych platformach w Europie. To tylko potwierdza nasze wieloletnie zobowiązanie jako partnera wydarzeń w piłce nożnej na najwyższym poziomie europejskim”, przyznał Han-Jun Kim, prezes Hankook Tire Europe.
Firma Hankook pomyślnie uczestniczy w Lidze Europy UEFA jako jeden z najważniejszych sponsorów od sezonu 2012/2013, potwierdzając w ten sposób najdłuższe partnerstwo ze wszystkich. Liga Europy UEFA, gromadząca 64 drużyny, które rozgrywają 205 meczów, jest zdecydowanie największym turniejem UEFA i jedną z największych imprez tego typu na świecie. Przeszło 60 mln widzów ogląda finał na żywo na ekranach telewizorów. Od 2016 roku firma Hankook, w ramach meczów Ligi Europy UEFA, organizuje także program „Centre Circle Carrier”. Dzięki niemu młodzi ludzie w wieku od 14 do 20 lat mogą uczestniczyć w centrum wydarzeń, wnosząc na środkowy kręg boiska podczas ceremonii otwarcia meczu baner. Firma Hankook, kierując tę ofertę przede wszystkim do osób, które straciły w wypadkach samochodowych krewnych, chce zwrócić uwagę opinii publicznej na temat bezpieczeństwa na drogach.
Źródło - Hankooktire-Mediacenter.com